Waarom vragen wij donaties?

Aangezien wij er voor alle kinderen zijn en niet alleen voor de kinderen om de hoek, worden we helaas niet geholpen met financiële middelen door bedrijven of gemeentes.

Wij zijn hierdoor aangewezen op de goedheid van de medemens en onszelf. Want er zijn veel kosten die erbij komen kijken, om deze mooie dozen waar te maken.

Wilt u helpen?

U kunt een financiële donatie sturen via de onderstaande knop.

Daarnaast kunt u ook handmatig een donatie sturen via de onderstaande bankrekeningnummer:

NL19 KNAB 0616 6829 80
t.a.v: D. R. Hulspas

Waar gaan uw donaties naar toe?

Door kleine financiële donaties kunnen wij de kosten dekken van het waarmaken van onze verrassingsdozen.

Met de donaties kunnen wij de kosten dekken om de verrassingsdozen te maken, waaronder het inkopen van dozen, snoepgoed en inpakpapier.

We gebruiken de donaties ook om vervoer te regelen om speelgoed op te halen of om deze naar ons te laten verzenden.
Daarnaast gebruiken we het ook voor overige kosten die hierbij komen kijken.

Zonder deze giften kunnen wij dit niet uit liefdadigheid voortzetten.

U kunt ook helpen zonder financiële bijdrage!

Deze inzamelingsactie kunnen wij niet alleen en daarom vragen wij om uw hulp. Wij zijn op zoek naar speelgoed voor kinderen van 0 t/m 8 jaar.

Hieraan kunt u mee helpen: Heeft u nog nieuw speelgoed of goed herbruikbaar speelgoed waar niks meer mee wordt gedaan? Dan kunt u dit aan ons doneren.

U kunt de regels omtrent het doneren van speelgoed hiernaast/hieronder vinden.

Regels omtrent het doneren van speelgoed

Als u speelgoed wilt doneren moet het wel aan een paar eisen voldoen.

Het speelgoed moet goed en herbruikbaar zijn, nieuw speelgoed is uiteraard altijd welkom!

Wij nemen geen puzzels, boeken, knuffels, plastic blokken of groot buiten speelgoed aan.
Wij hebben ervoor gekozen, aangezien we hier een voorraad van hebben liggen of in verband met hygiëne of andere redenen.

Speelgoed doneren kan op verschillende manieren

U kunt uw speelgoed verzenden, wij vergoeden uw verzendkosten. Hierbij willen wij wel eerst een foto ontvangen van de hoeveelheid speelgoed, om zo eventueel op een ander manier het speelgoed op te kunnen halen.

Verder zijn wij afhankelijk van onze vrijwilligers en kunt u uw speelgoed op afspraak bij 1 van deze adressen langs brengen of mits dit is afgesproken met de vrijwilligers op laten halen.

Donateur inzameladressen 2023

In Den Haag kunt u op 2 plaatsen doneren.
U kunt ook doneren in Den Helder, Moordrecht, Uithuizen en in Winsum.

Voor de adres gegevens van 1 van de inzamelplaatsen kunt u ons een mailtje sturen via onze contact pagina.
Voor het verzenden van speelgoed kunt u ons een betaalverzoek sturen en kunt u dit verzenden naar ons adres, dat te vinden is op onze contact pagina.